Διατροφικές συμβουλές για υγιές σώμα και το μυαλό

Ζώντας έναν υγιεινό τρόπο ζωής είναι ένα θέμα που συχνά συζητείται, και είναι στο μυαλό ενός μεγάλου αριθμού ανθρώπων στη σημερινή κοινωνία. Ενώ υπάρχουν πολλές μέθοδοι που μπορείτε να πάρετε για να ζήσουν μια υγιέστερη ζωή, δεν πρέπει ποτέ να πάρετε πάρα πολύ σοβαρά το όφελος μιας υγιεινής διατροφής. Όταν κάνετε πιο υγιεινό γεύμα και σνακ επιλογές, θα δώσετε στο σώμα σας τις βιταμίνες, μέταλλα, φυτικές ίνες και υγιή λίπη που είναι σημαντικά για κάθε μέρος της ζωής σας. Αυτό το άρθρο καλύπτει μερικές πολύτιμες συμβουλές και δείκτες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να κάνετε καλύτερες επιλογές τροφίμων.

Το κόλπο για ένα υγιεινό διατροφικό σχήμα γίνεται πράσινο.

Going green έχει γίνει το θέμα της ημέρας. Αυτό συχνά σημαίνει τη διατήρηση της ενέργειας, τη μείωση των αποβλήτων, την ανακύκλωση, και κάνοντας πολύ πιο φυσικές επιλογές. Όταν πρόκειται για την υγιεινή διατροφή, η ιδέα της μετάβαση πράσινο μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στην υγεία σας. Η κατανάλωση οργανικών, η ελαχιστοποίηση των συστατικών σε συνταγές, η αγορά τροφίμων στην κοινότητα, και η μείωση της ποσότητας των συσκευασμένων και επεξεργασμένων τροφίμων που τρώτε θεωρείται ότι τρώει “πράσινο”. Οι επιλογές για φαγητό είναι χωρίς συντηρητικά, χωρίς πρόσθετα και φυτοφάρμακα που σημαίνει ότι είναι γεμάτες από βασικές βιταμίνες, μέταλλα και θρεπτικά συστατικά. Επειδή τρώτε αυτά τα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά τρόφιμα, θα οδηγήσει κατά συνέπεια ένα υγιές ύφος της ζωής.

Για όσους από εσάς με ένα γλυκό δόντι, ικανοποιούν τρώγοντας ένα επιδόρπιο φρούτων. Οι σημερινές δίαιτες είναι γεμάτες από εξευγενισμένη ζάχαρη, συμπεριλαμβανομένων ανθυγιεινών σακχάρων, όπως το σιρόπι καλαμποκιού υψηλής φρουκτόζης. Φυσικά φρούτα δεν έχουν αφύσικα σάκχαρα που μειώνει τις πιθανότητές σας να πάρει διαβήτη και να γίνει παχύσαρκος. Θα επωφεληθούν από τα φυσικά φρούτα με άλλους τρόπους, όπως να πάρει μερικές περισσότερες ίνες, μέταλλα και βιταμίνες, καθώς και άλλα θρεπτικά συστατικά.

Μην υποτιμάς την αξία ενός καλού πρωινού.

Σε αυτό το γρήγορο ρυθμό κόσμο, είναι συχνά πολύ εύκολο να παραλείψετε το πρωινό. Ακόμα κι αν αυτό μπορεί να σας σώσει μερικά λεπτά το πρωί, τελικά δεν είναι σκόπιμο. Όταν περνάτε στο πρωινό, θα δώσει μια σημαντική ευκαιρία για να δώσει το σώμα σας μια υγιή, καλή αρχή για την ημέρα σας. Αφήνεις τον εαυτό σου πεινασμένο που μπορεί να οδηγήσει σε υπερβολικό φαγητό αργότερα. Επιπλέον, το μυαλό σας δεν θα αισθάνονται εστιασμένη όταν λείπει από τα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά που ένα υγιές πρωινό μπορεί να προσφέρει.

Σκεφτείτε να τρώτε ένα γεύμα χωρίς κρέας τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Σίγουρα δεν χρειάζεται να γίνει μια πλήρη vegan, αλλά δεν αγνοούν την αξία της προσθήκης γεύματα χωρίς κρέας σε σας μια φορά την εβδομάδα Διατροφή. Θα νηστίσιμα δίνει ένα γεύμα που είναι χαμηλότερα σε θερμίδες και κορεσμένα λίπη, που σας βοηθά να κάψετε κιλά πιο γρήγορα. Εκτός αυτού, προσφέρουν υψηλότερη ινών, μεγαλύτερη μέταλλα και βιταμίνες, το οποίο σημαίνει ότι είναι ανώτερη στο να βοηθήσει το μυαλό και το σώμα να παραμείνουν υγιείς. Έτσι, να εξετάσει την προσθήκη χορτοφάγων ή με βάση τα σιτηρά τρόφιμα που δεν είναι μόνο νόστιμα, αλλά ικανοποιητική και γεμάτη από εξαιρετικά σημαντικά θρεπτικά συστατικά.

Δημητριακά ολικής αλέσεως είναι μια μεγάλη επιλογή που πρέπει να τρώτε συχνά. Πολλές δίαιτες σήμερα δεν έχουν υγιείς πηγές ινών. Επιλέγοντας ολόκληρα προϊόντα σιτηρών, μπορείτε να προσθέσετε αυτά τα σημαντικά θρεπτικά συστατικά πίσω στα γεύματά σας. Διαιτητικές ίνες θα σας βοηθήσει να γεμίσει, και να σας κρατήσει την αίσθηση πλήρη. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της υπερβολικής διατροφής και ανθυγιεινές επιλογές γεύμα αργότερα την ημέρα. Περαιτέρω, ορισμένες πηγές ινών έχουν αποδειχθεί για τη βελτίωση της υγείας της καρδιάς και μειώνει τις πιθανότητες καρκίνου του παχέος εντέρου που σημαίνει ότι είναι ευεργετική σε όλο.

Η μείωση των ανθυγιεινών λιπών είναι εξαιρετικά καλή

αλλά δεν θέλετε να εξαλείψετε όλες τις πηγές λίπους. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι σημαντικά για τη λίπανση των αρθρώσεων και την υγεία της καρδιάς, καθώς επίσης και τη διατήρηση ενός υγιέστερου μυαλού. Τα λιπαρά οξέα βρίσκονται στα ψάρια και το ελαιόλαδο, καθώς και τα αβοκάντο. Φροντίστε να προσθέσετε τουλάχιστον δύο κουταλιές της σούπας από αυτές τις υγιεινές επιλογές λίπους στη διατροφή σας σε καθημερινή βάση, προκειμένου να κρατήσει το σώμα και το μυαλό σας σε επίπεδα κορυφαίων επιδόσεων.

Μια υγιεινή διατροφή είναι εξαιρετικά σημαντική με τόσους πολλούς τρόπους. Με τη διατήρηση μιας καλής διατροφής, θα βοηθήσει να κρατήσει το σώμα και το μυαλό σας εργάζονται σε επίπεδα αιχμής, και να έχουν τις πιθανότητες να βελτιώσει τη ζωή σας. Αυτό το άρθρο έχει καλύψει ορισμένες από τις βασικές επιλογές τροφίμων που πρέπει να γίνει από όλους. Ενσωματώνουν τους δείκτες που παρέχονται εδώ για να αλλάξετε την καθημερινή σας διατροφή και να το μετατρέψει σε ένα που πραγματικά θα ωφελήσει το μυαλό, το σώμα και την ψυχή.