Περπατήστε και χάστε το βάρος

Είναι γνωστό το γεγονός ότι η άσκηση σας βοηθά να χάσετε βάρος με οποιοδήποτε σχέδιο διατροφής που μπορεί να είναι σε. Για κάποιους, μπορεί να φαίνεται ότι η άσκηση είναι μια μεγάλη αγγαρεία και δεν είναι το αγαπημένο τους μέρος της απώλειας βάρους. Αλλά, ας το παραδεχτούμε. Άσκηση βοηθά να κάψει αυτές τις θερμίδες και περιποιείται το σώμα σας σε ένα άπαχο, μέση Σέξι μηχανή. Έτσι, αν είστε ένας από εκείνους τους ανθρώπους που μισούν να ασκήσουν, δάγκωσε τη σφαίρα και να το μετακινήσετε. Οι ανταμοιβές θα μιλήσουν από μόνες τους.

Μια από τις καλύτερες ασκήσεις για να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος είναι απλά με το περπάτημα. Δεν είναι δύσκολο να το κάνεις-ο καθένας μπορεί να το κάνει. Δεν χρειάζονται πολλά τον εξοπλισμό για να ξεκινήσετε, και πραγματικά δεν χρειάζεται να σας κοστίσει τίποτα (εκτός και αν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε ένα διάδρομο).

Το περπάτημα μπορεί να γίνει οπουδήποτε.

Μπορείτε να οδηγήσετε σε μια διαδρομή πεζοπορίας και την όμορφη φύση γύρω σας, ή μπορείτε να περπατήσετε γύρω από τη γειτονιά σας. Μπορείτε ακόμη και να περπατήσετε γύρω από το εμπορικό κέντρο για να πάρει την άσκηση (και να πάρει σε κάποια ψώνια την ίδια στιγμή). Δεν έχει σημασία που περπατάς. Το θέμα είναι ότι το περπάτημα είναι κίνηση, και κάθε κίνηση μπορεί να θεωρηθεί άσκηση.

Εδώ είναι μερικές συμβουλές για να κάνουν το περπάτημα άσκηση σας ευκολότερη:

1. Επιλέξτε να περπατήσετε σε μια καθορισμένη ώρα κάθε μέρα, αν είναι δυνατόν. Κάνοντας το περπάτημα μέρος της πρωινής ρουτίνας σας, για παράδειγμα, θα κάνει την άσκηση γίνει μέρος της ζωής σας. Στη συνέχεια, θα είναι πιο ικανό να συνεχίσει το πρόγραμμα άσκησης με τα πόδια σας.

2. Περπατήστε σε ένα ευχάριστο μέρος. Όπως αναφέρθηκε, μπορείτε να οδηγήσετε σε ένα μονοπάτι στο δάσος για μια εμπειρία στη φύση, ή απλά να περπατήσετε γύρω από την πόλη που μένεις. Μπορείτε να εξετάσετε τους κήπους της γειτονιάς και την αρχιτεκτονική κατά μήκος του τρόπου. Ή αν ένα κρύο κλίμα παίρνει στο δρόμο σας με τα πόδια, τα πόδια γύρω από το τοπικό εμπορικό κέντρο σας. Περπατήστε σε ένα γρήγορο ρυθμό για μερικούς γύρους, και στη συνέχεια να απολαύσετε κάποιο χρόνο για ψώνια.

3. Περπάτα με ένα φίλο.

Ενταχθούν με ένα φίλο που επίσης χρειάζεται να χάσει βάρος ή την άσκηση και να μοιραστούν την εμπειρία. Μπορείτε να φλυαρία και κουτσομπολιό, ενώ μπορείτε και οι δύο να καρπωθούν τα οφέλη από τα πόδια σας μαζί.

4. Μπες σε ένα κινούμενο κλαμπ. Πολλές πόλεις σε όλη τη χώρα ξεκινούν κλαμπ με τα πόδια, έτσι ώστε οι περιπατητές δεν χρειάζεται να πάει μόνη της. Μπορείτε να συναντήσετε νέους ανθρώπους και να πάρετε την άσκησή σας την ίδια στιγμή.

5. Ακούστε μουσική ενώ περπατάτε. Πάρτε το κεφάλι σας-τηλέφωνα και τα πόδια στο ρυθμό των αγαπημένων σας. Μια αισιόδοξη μουσική υπόκρουση θα σας βοηθήσει να αυξήσετε το ρυθμό σας με τα πόδια, βοηθώντας σας να πάρετε σε περισσότερες από μια προπόνηση.

6. Μπορείτε επίσης να ακούσετε βιβλία σε κασέτα καθώς περπατάτε. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να μελετήσετε ή να ολοκληρώσετε αυτό το μεγάλο μυθιστόρημα δεν έχετε χρόνο για όσο περπατάτε. Μπορείτε να πάρετε πολλούς τίτλους σε κασέτα στην τοπική βιβλιοθήκη σας.

7. Πάρε τον σκύλο σου για μια βόλτα μαζί σου. Ας Fido πάρει στα οφέλη της ρουτίνας άσκηση περπάτημα σας την ίδια στιγμή. Ο φάιντο χρειάζεται την άσκηση όσο κι εσύ.

8. Αλλάξτε το ρυθμό του περπατήματος σας ανά διαστήματα. Περπατήστε γρήγορα για 5 ή 10 λεπτά, στη συνέχεια να επιβραδύνει για 15 λεπτά ή έτσι, και στη συνέχεια να πάρει το ρυθμό και πάλι. Αυτό μπορεί να σας δώσει μια καλύτερη προπόνηση καρδιο και μπορεί να σας βοηθήσει να ανακουφίσει οποιαδήποτε πλήξη.

9. Δοκιμάστε συμπεριλαμβανομένης της άσκησης περπάτημα σας στη ζωή σας με μικρούς τρόπους. Παρκάρετε πιο μακριά από τη δουλειά σας και περπατήστε τα επιπλέον τετράγωνα. Παρκάρετε στο τέλος του πάρκινγκ σε εμπορικά κέντρα και να περπατήσετε λίγο περισσότερο για να ψωνίσετε. Δεν χρειάζεται να περπατάτε για μεγάλο χρονικό διάστημα όλα με τη μία. Να πάρει σε επιπλέον περπάτημα σε μικρά τμήματα μπορεί να είναι εξίσου πολύτιμη.

10. Περπάτα με τα παιδιά σου.

Μπορείτε να πάρετε σε “ποιοτικό χρόνο” με τα παιδιά σας, όπως σας άσκηση. Αυτό μπορεί να είναι μια εμπειρία σύνδεσης που μπορείτε να μοιραστείτε με τα παιδιά σας. Την ίδια στιγμή θα πρέπει να τους διδάξει να περιλαμβάνουν την άσκηση στη ζωή τους ως έναν υγιεινό τρόπο για να ζήσουν.

Περπάτημα ως άσκηση μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Το περπάτημα κίνηση κινήσεις οι περισσότεροι μύες στο σώμα σας ώστε να είναι ένας καλός τρόπος για να ασκήσει το ‘όλο’. Περπάτημα είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να πάρετε ένα πρόγραμμα άσκησης στη ζωή σας, έτσι ώστε να μπορείτε να βοηθήσετε το σχέδιο διατροφής σας πετύχει.