Πώς να βελτιώσει την υγεία του εγκεφάλου

Ασχολείστε ενεργά με το μυαλό σας; Αν όχι, γιατί όχι; Ξέρατε ότι το πώς αισθάνεστε είναι το έργο του εγκεφάλου σας-και έτσι είναι μέσα στον έλεγχό σας; Στην πραγματικότητα, κάθε πράγμα που συμβαίνει σε σας-οι σκέψεις σας, η δράση σας και τα συναισθήματά σας είναι όλα στον έλεγχό σας.

Αν ξέρεις πώς λειτουργεί το μυαλό σου, και αν ξέρεις πώς να το δαμάσεις αντί να το αφήσεις να σε δαμάσει, μπορείς να αλλάξεις τη ζωή σου. Για παράδειγμα, υπάρχουν άνθρωποι που φαίνεται να έχουν τα πάντα ακόμα είναι κλινικά κατάθλιψη-απλά κοιτάξτε τις περιπτώσεις, αν κατάχρηση ναρκωτικών διάσημες “διασημότητες” συμμετέχουν. Ενώ άλλοι που φαίνεται να έχουν κάθε λόγο να είναι κατάθλιψη όμως είναι οι πιο ευτυχισμένες προσώπων στη γη.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ αυτών των ανθρώπων;

Είναι πλούτος; Σημαντικές σχέσεις; Ομορφιά; Είναι ο τρόπος που ελέγχουν το μυαλό τους! Σε αυτό το άρθρο, θα σας παρουσιάσουμε μερικές μέθοδοι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ΤΏΡΑ για να βελτιώσει τις λειτουργίες του εγκεφάλου και έτσι να βελτιώσει την ποιότητα της ζωής σας. Ας ξεκινήσουμε. Πρώτον, επιτρέψτε μου να εξηγήσω εν συντομία πώς λειτουργεί το μυαλό σας.

Ήξερες ότι ο εγκέφαλός σου αποτελείται από δισεκατομμύρια εγκεφαλικά κύτταρα; Αυτά τα εγκεφαλικά κύτταρα ονομάζονται νευρώνες. Αυτοί οι νευρώνες είναι αυτοί που είναι υπεύθυνοι για κάθε ενέργεια που κάνετε και κάθε σκέψη που έχετε. Αν θέλετε να μετακινήσετε το χέρι σας, για παράδειγμα, οι νευρώνες υπεύθυνοι θα σήματα φωτιάς στις κατάλληλες περιοχές του σώματός σας.

Χιλιάδες νευρώνες πυροβολούν για να κουνήσουν το χέρι σου. Για να γίνει η διαδικασία πιο αποτελεσματική (χρησιμοποιήστε λιγότερη ενέργεια για να κάνετε το ίδιο έργο), αυτοί οι νευρώνες που φωτιά μαζί, σύρμα μαζί με τη δημιουργία συνάψεις μεταξύ τους. Τα περισσότερα μπορείτε να απολύσουν τους νευρώνες μαζί, τόσο ισχυρότερη είναι η συνάψεις γίνει – έτσι ώστε την επόμενη φορά που ένας από τους νευρώνες φωτιά, οι άλλοι θα επίσης να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους.

Έτσι, όταν ένα μωρό μαθαίνει να περπατάει, ταλαντεύεται — οι νευρώνες που είναι υπεύθυνοι για το περπάτημα δεν έχουν δημιουργήσει τις απαραίτητες συνάψεις. Ως ενήλικες, το περπάτημα είναι μια ασυνείδητη προσπάθεια. Δεν χρειάζεται να μεταφέρεις το δεξί σας πόδι προς τα εμπρός, ενώ την ίδια swing το αριστερό σας χέρι προς τα πίσω και ούτω καθεξής και ούτω καθεξής (πόδια Μας λειτουργία είναι τόσο περίπλοκη κανένα άλλο ζώο εγκέφαλος είναι ικανός να ελέγχει τέτοια λειτουργία). Αυτό συμβαίνει επειδή οι συνάψεις που εμπλέκονται στο περπάτημα έχει ενσύρματα μαζί και έκανε τη διαδικασία εύκολη και αυτόματη.

Τι σχέση έχει αυτό με σένα;

Ίσως χωρίς να το ξέρεις να δημιουργείς ανεπιθύμητες συνάψεις. Για παράδειγμα, εάν παρακολουθείτε ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ σε συχνή βάση, σύντομα ένα νευρωνικό δίκτυο θα σχηματίζουν μεταξύ ενθουσιασμού και γρήγορα κινούμενες εικόνες – κάνοντας πραγματικότητα συγκριτικά πληκτικός.

Τι είναι χειρότερο είναι ότι όταν θα πάτε μέσα από μια εμπειρία (πρακτική, αντί της θεωρητικής), νευροδιαβιβαστές απελευθερώνονται με το σχηματισμό του κάθε σύναψη. Αυτοί οι νευροδιαβιβαστές ενισχύουν αμέσως αυτές τις συνάψεις, καθιστώντας δύσκολο για σας να το ξεχάσετε (αυτό ισχύει για τις περισσότερες περιπτώσεις μια αξέχαστη σκηνή σε ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα). Σκέψου το πρώτο σου φιλί, τη μέρα που παντρεύεσαι, τη μέρα που οι γονείς σου σου αγόρασαν αυτό το σπίτι… ή οποιαδήποτε άλλα αξέχαστα γεγονότα στη ζωή σας.

Ωστόσο, λίγοι από εμάς συχνά και ενεργά θυμόμαστε αυτές τις χαρούμενες στιγμές. Ωστόσο, θυμόμαστε συχνά γεγονότα που είναι λιγότερο από επιθυμητά.

Επειδή οι νευρώνες για να θυμάσαι μια εμπειρία είναι πάντα συνδεδεμένοι με νευρώνες που ευθύνονται για τα συναισθήματα, υπενθυμίζοντας ανεπιθύμητα γεγονότα, βάζεις τον εαυτό σου μέσα από τα ΑΣ που συνδέονται. Για να γίνουν τα πράγματα χειρότερα, υπενθυμίζοντας ένα γεγονός ενισχύει τις συνάψεις που εμπλέκονται στη μνήμη-καθιστώντας ευκολότερο για σας να το θυμάστε.

Έτσι δημιουργείται μια συνήθεια. Οι περισσότεροι άνθρωποι σαμποτάρουν συνεχώς την ευημερία τους με το να επικαλούνται εικόνες του παρελθόντος και να ζουν μέσα από αυτά ξανά και ξανά.

Μπορούμε να δούμε, τώρα που ξέρετε πώς μια συνήθεια που διαμορφώνεται, πόσο “κοιμάται” έχουμε στη ζωή μας. Σκέψου την πρωινή σου ρουτίνα. Κάθε πρωί, κάνετε πιθανώς τις ίδιες εργασίες, με τη σειρά για το ίδιο χρονικό διάστημα.

Είναι μια συνήθεια που δημιούργησες εν αγνοία σου.

Η πρωινή σας ρουτίνα δεν είναι απαραίτητα επιβλαβής, αλλά ακολουθείτε την ίδια προσέγγιση στη ζωή γενικά; Ζεις παθητικά, αντί να ενεργείς; Υπάρχουν ” εθισμοί “που μπορείς να ξεφορτωθείς — ίσως βλέποντας τηλεόραση κάποια στιγμή, κουτσομπολεύοντας και ακόμα και τα φλιτζάνια του καφέ που” πρέπει ” να έχεις κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων;

Οι περισσότεροι άνθρωποι ζουν σε αυτό το είδος της αντιδραστικής λειτουργίας και αφήνοντας το περιβάλλον να καθορίσει πώς θα πρέπει να αισθάνονται. Αυτό είναι το μεταιχμιακό σύστημα που μιλάει … το μέρος του εγκεφάλου σου που είναι υπεύθυνο για τα συναισθήματα.

Ζώντας στην αντιδραστική λειτουργία, τις συνάψεις στον μετωπιαίο λοβό, όπου κατοικεί η συνειδητότητα, είναι έτσι αδύναμη, επειδή είναι σπάνια, πυροβόλησε, με αποτέλεσμα να είναι μερικά από τα πιο κοινά ηλικία που σχετίζονται με ασθένειες όπως η αδυναμία να μάθετε.

Κάνοντας χρήση του μετωπιαίου λοβού μας, μπορούμε να σπάσουμε αυτά τα μοτίβα και να δημιουργήσουμε νέα. Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να εκθέσει συνεχώς τον εαυτό σας σε νέες εμπειρίες. Όταν περνάς μια νέα εμπειρία, δεν έχεις άλλη επιλογή από το να χρησιμοποιήσεις τον μετωπιαίο λοβό σου, εμποδίζοντας ή δυνητικά αντιστρέφοντας μια σειρά από γνωστική παρακμή σχετιζόμενη με την ηλικία.