Knee Active Plus -ανασκόπησηΕίτε είστε στο δρόμο, είστε πολύ απασχολημένοι για να φτάσετε στο γυμναστήριο, ή απλώς ψάχνετε για ένα καλό πρόγραμμα Knee Active Plus άσκησης αντίστασης που δεν θα σπάσει την τράπεζα. οι ζώνες αντίστασης μπορεί να είναι η απάντηση.

Παρόλο που υπάρχουν διάφορες παραλλαγές για αυτόν τον τύπο άσκησης (ζώνες, σωληνάρια, βρόχους, ιμάντες κλπ.), Οι κύριοι παραμένουν οι ίδιοι. Αντί να χρησιμοποιούν δύσκολες βόλτες, αλτήρες ή καμπάνες βραστήρα που βασίζονται στη βαρύτητα για να δημιουργήσουν αρνητική δύναμη, αυτή η μορφή άσκησης χρησιμοποιεί λαστιχένιες ζώνες ή σωλήνες για να δημιουργήσει Knee Active Plus αρνητική αντίσταση ή δύναμη. Αυτές οι ζώνες είναι παρόμοιες με γιγαντιαίες ταινίες από καουτσούκ που δημιουργούν δύναμη με το τέντωμα της μπάντας. Όσο μακρύτερα η ταινία εκτείνεται, τόσο μεγαλύτερη δύναμη διατίθεται. Όπως οι λαστιχένιες ζώνες όμως, οι ζώνες αντοχής έχουν τα όριά τους ως προς το πόσο μπορούν να τεντωθούν και πόση τάση μπορεί να δημιουργηθεί ως αποτέλεσμα.

Knee Active Plus – δικαστήριο, ανασκόπηση

Ζώνες και σωλήνες διατίθενται σε διάφορα χρώματα, τα οποία γενικά μεταφράζονται στην αναγνώριση της αντοχής, του πάχους, του πλάτους και των μηκών. Γενικά, όσο μεγαλύτερη είναι η παχύτερη / ευρύτερη ζώνη ή σωλήνα, τόσο μεγαλύτερη δύναμη δημιουργούν και δικαστήριο Knee Active Plus τόσο πιο δύσκολο είναι να τεντωθούν. Προαιρετικές χειρολαβές είναι επίσης διαθέσιμες που θα επιτρέψουν τη χρήση ταυτόχρονα πολλαπλών ταινιών ή σωλήνων, μειώνοντας τον αριθμό των διαφόρων πάχους ταινιών ή σωλήνων που πρέπει να αγοράσετε.

Για ασκήσεις απομόνωσης, επιλέγετε συνήθως μια μπάντα που είναι πιο λεπτή από εκείνες που θα χρησιμοποιούσατε για την κατάρτιση μυϊκών ομάδων. Για παράδειγμα, θα επιλέξετε μια αρκετά βαριά (παχιά) ζώνη για Knee Active Plus δικαστήριο την εργασία στην περιοχή του θώρακα (όπως μια κίνηση του θώρακα) και μια λεπτότερη ζώνη για την εργασία του δικέφαλου μόνου (για παράδειγμα όταν εκτελείτε μπούκλες με ένα βραχίονα).

Όσον αφορά τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των ζωνών αντοχής, υπάρχουν και τα δύο. Πιστεύω ότι τα πλεονεκτήματα ανασκόπηση Knee Active Plus αντισταθμίζουν τα μειονεκτήματα σε αυτό. Παρόλο που μπορούν μερικές φορές να ξεφύγουν από σας και να σας χαστήσουν μαζί με το κεφάλι, είναι αρκετά φθηνές, εξαιρετικά φορητές και δουλεύουν τους μυς σε μια ομαλή, πλήρη σειρά κινήσεων που δεν μπορούν να συνδυαστούν με κάποιες από τις άλλες εναλλακτικές λύσεις εκεί έξω. Οι μπάντες έχουν τους περιορισμούς τους όσον αφορά τις ασκήσεις που μπορείτε να εκτελέσετε μαζί τους, αλλά όχι στον αριθμό Knee Active Plus ανασκόπηση των μυών που μπορούν να εργαστούν ή στην ένταση με την οποία μπορείτε να τις εργαστείτε.

Knee Active Plus – τιμή, σε απευθείας σύνδεση

Τα παρακάτω είναι μια απλή ρουτίνα που θα λειτουργήσει την πλειοψηφία των μυών Knee Active Plus τιμή σας ως ομάδες, μαζί με μερικές ασκήσεις απομόνωσης που θα λειτουργούν συγκεκριμένους μύες. Ζεσταίνετε και τεντώστε προσεκτικά και δοκιμάστε:

Για το άνω μέρος του σώματος, ξεκινήστε με την προθέρμανση των ώμων με τέσσερα (4) σύνολα επικεφαλής πρεσσών, σε περίπου 10 επαναλήψεις ανά σετ. Με αυτό το κίνημα, η μορφή είναι βασιλιάς. Το σώμα παραμένει όρθιο, οι κοιλιακοί μυς σφιγμένοι και πιέζετε ομαλά με τους δύο βραχίονες ταυτόχρονα ή με το ένα χέρι κάθε φορά.

Επικάλυψη με πίεση – Βήμα στη μέση ενός σωλήνα ή ζώνης. Φέρτε τις λαβές μέχρι τους ώμους με τις παλάμες στραμμένες προς τα εμπρός και τους αγκώνες προς τα κάτω. Από αυτή την αρχική θέση, τιμή Knee Active Plus με τη σπονδυλική στήλη όρθια (ποτέ δεν κλίνει προς τα εμπρός) και τους μυς του στομάχου σφιχτά, πιέστε τις λαβές ή τις λουρίδες ταινίας κατευθείαν πάνω από το κεφάλι. Προσπαθήστε να κρατήσετε τα χέρια, τους αγκώνες και τα χέρια σας κάθετα στους ώμους σας. Αφού εκτελέσετε τις συνιστώμενες 10-12 επαναλήψεις, ξεκουραστείτε για 20-30 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια επαναλάβετε για συνολικά τέσσερα stets. Για περισσότερη αντίσταση, διευρύνετε την απόσταση των ποδιών σας ή χρησιμοποιήστε μια παχύτερη ταινία / σωλήνα.

Knee Active Plus -πώς να χρησιμοποιήσετεΣτη συνέχεια προχωρήστε σε εναλλασσόμενα σύνολα Πιεσόμετρων και χαμηλών σε απευθείας σύνδεση Knee Active Plus γραμμών. Κάνετε τέσσερα (4) σύνολα από κάθε ένα με αρκετή ένταση που μπορείτε να κάνετε μόνο περίπου 6-8 επαναλήψεις. Κάνετε 6-8 επαναλήψεις του Chest Press, ξεκουραστείτε για όσο χρονικό διάστημα χρειάζεται για να βρεθείτε άνετα στη θέση για τις χαμηλές σειρές και ξεκινήστε τις χαμηλές σειρές σας. Αυτοί οι συνδυασμοί συνδυασμών ώθησης / έλξης είναι γνωστοί ως “super-sets”.

Αφού εκτελέσετε μια σειρά από δύο ασκήσεις, ξεκουραστείτε για μια στιγμή και επαναλάβετε. Απλά μην ξεκουράζεστε πολύ μεταξύ των σετ. Θέλετε να διατηρήσετε τους μύες σας ζεστούς όταν τις τραβήξετε.

Πιέστε το στήθος – Βάλτε το βρόχο της ζώνης ή του σωλήνα πάνω από τους ώμους και χαμηλώστε το μέχρι το κέντρο της περιοχής των ωμοπλάτων. Με αγκώνες στις πλευρές του σώματός σας, πιέστε προς τα έξω με παλάμες προς τα κάτω και προς τα εμπρός. Τα χέρια θα πρέπει να παραμείνουν στο ίδιο επίπεδο (παράλληλα με το πάτωμα) καθώς μετακινείτε σε πλήρη επέκταση. Αφού εκτελέσετε τις συνιστώμενες 6-8 επαναλήψεις, μετακινήστε απευθείας τη θέση σας για να κάνετε το Knee Active Plus σε απευθείας σύνδεση σετ χαμηλών γραμμών σας. Επαναλάβετε για συνολικά τέσσερα βήματα. Για περισσότερη αντίσταση, τυλίξτε τη ζώνη / σωλήνα γύρω από τον κορμό ή χρησιμοποιήστε μια παχύτερη ταινία / σωλήνα.

Χαμηλή Σειρά – Καθίστε στο πάτωμα, τα πόδια ακριβώς έξω μπροστά σας, βυθίστε το μεσαίο τμήμα της ζώνης ή του σωλήνα σας πάνω από τα πόδια σας, επιτρέποντάς του να εγκατασταθεί στην εσοχή της αψίδας σας. Με το ανώτερο σώμα σας όρθιο, ώμους ελαφρώς ώθησε πίσω (όπως κολλήσει έξω το στήθος σας) τραβήξτε πίσω στις χειρολαβές όσο μπορείτε, κρατώντας τα χέρια σας κοντά στις πλευρές σας, αγκώνες μέσα.

Η λαβή σας πρέπει να είναι τέτοια ώστε οι παλάμες σας αντιμετωπίζουν κάθε άλλα. Αφού εκτελέσετε τις συνιστώμενες 6-8 επαναλήψεις, ξεκουραστείτε για 30 δευτερόλεπτα και έπειτα ξεκινήστε να φτιάξετε το επόμενο σετ πιέζων. Επαναλάβετε Knee Active Plus για συνολικά τέσσερα βήματα. Για περισσότερες r αντενδείξεις, διευρύνετε το διαχωρισμό των ποδιών σας ή τυλίξτε τη ζώνη / σωλήνα γύρω από τα πόδια σας ή χρησιμοποιήστε μια παχύτερη ζώνη / σωλήνα.

Knee Active Plus – αποτέλεσμα, παρενέργειες

Από εκεί, εκτελέστε μερικές εναλλασσόμενες ομάδες Triceps Extensions και Biceps Curls. Knee Active Plus αποτέλεσμα Εδώ και πάλι, παίρνετε σε τέσσερα (4) καλά σύνολα 6-8 επαναλήψεων το καθένα.

Επέκταση triceps – Βήμα στο μέσο ενός σωλήνα ή ζώνης. Φέρτε τις λαβές μέχρι τους ώμους με τις παλάμες στραμμένες πίσω από εσάς και τους αγκώνες προς τα πάνω. Από αυτή τη θέση εκκίνησης, με σπονδυλική στήλη όρθια (ποτέ δεν κλίνει προς τα εμπρός ή προς τα πίσω) και τους μυς του στομάχου σφιχτά, πιέστε τις λαβές ή τις ταινίες βρόχους ευθεία, διατηρώντας τους αγκώνες ακίνητους. Ο άνω βραχίονας δεν κινείται κατά τη διάρκεια αυτής της άσκησης, μόνο το αποτέλεσμα Knee Active Plus τμήμα του αντιβραχίου, που περιστρέφεται στον αγκώνα.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε κρατήσει τους αγκώνες σας κοντά στο κεφάλι σας, δεν επιτρέπεται να δείχνουν προς τα πλάγια. Αφού εκτελέσετε τις συνιστώμενες 6-8 επαναλήψεις, μετακινηθείτε απευθείας στην αρχική θέση για τις μπούκλες των μυών. Για περισσότερη αντίσταση, διευρύνετε την απόσταση των ποδιών σας ή χρησιμοποιήστε μια παχύτερη ταινία / σωλήνα.

Biceps Curl – Βήμα στη μέση ενός σωλήνα ή ζώνης. Με τα πόδια μακριά το πλάτος των ώμων, οι παλάμες στραμμένες προς τα εμπρός και οι αγκώνες σφιχτά στις πλευρές του σώματός σας, στρέψτε τις λαβές μέχρι και μερικές εκατοστά από τους ώμους σας. Σε αυτή την άσκηση οι άνω βραχίονες παραμένουν και πάλι ακίνητοι, έτσι επιτρέπετε μόνο στους βραχίονες να καμπυλώνουν Knee Active Plus παρενέργειες με περιστροφή στον αγκώνα. Αφού εκτελέσετε τις συνιστώμενες 6-8 επαναλήψεις, ξεκουραστείτε για 30 δευτερόλεπτα πριν επαναλάβετε τη θέση σας για το επόμενο σύνολο επεκτάσεων Triceps. Για περισσότερη αντίσταση, διευρύνετε την απόσταση των ποδιών σας ή χρησιμοποιήστε μια παχύτερη ταινία / σωλήνα.

Στη συνέχεια, κάντε κάποιες ταινίες Squats. Προσέχετε τα συνήθη τέσσερα (4) σύνολα 6-8 επαναλήψεων. Εστίαση στη μορφή και τον έλεγχο εδώ. Ο άνω κορμός πρέπει να παραμείνει όρθιος καθ ‘όλη τη διάρκεια της κίνησης. Κατηφορίζετε μέχρι τους μηρούς σας παράλληλα προς το πάτωμα. Αν είστε φυσικά σε θέση να το κάνετε, παρενέργειες Knee Active Plus απλώς σκαρφαλώστε όσο μπορείτε άνετα. Επίσης, αν οι ταινίες είναι πολύ περίπλοκες, αφήστε τις στην άκρη και κάντε κανονικά μια στάνταρ σώματος Squat.

Knee Active Plus – από που να αγοράσω, φαρμακείο

Band Squats – Βήμα στη μέση ενός σωλήνα ή ζώνης. Με πλάτη ώμων μεταξύ των ώμων, Knee Active Plus από που να αγοράσω φέρτε τις λαβές σας μέχρι το ύψος των ώμων, τους αγκώνες λυγισμένους και στραμμένους προς τα κάτω. Κρατώντας σφιχτά τον άνω κορμό και κοιλιά, κάθεστε κάθετα σαν να καθίσετε σε μια καρέκλα και σταματήστε όταν τα άνω πόδια (οι μηροί) είναι περίπου παράλληλα με το πάτωμα και στη συνέχεια σταθείτε πίσω. Αφού εκτελέσετε τις συνιστώμενες 6-8 επαναλήψεις, ξεκουραστείτε για 30 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια επαναλάβετε για συνολικά τέσσερα σετ. Για περισσότερη αντίσταση χρησιμοποιήστε μια παχύτερη ταινία / σωλήνα.

Knee Active Plus -  παρενέργειες Τέλος, ολοκληρώστε την εργασία σας με κάποιες από που να αγοράσω Knee Active Plus κάμπτονες και εναλλασσόμενες πλαϊνές σανίδες για να ενισχύσετε τον πυρήνα. Αυτές είναι ασκήσεις ελεύθερου χεριού και δεν απαιτούν ζώνες ή εξοπλισμό. Κάνετε ένα ή δύο σύνολα από πολλές επαναλήψεις των sit-ups όπως μπορείτε. Εκτελέστε την πλαϊνή σανίδα (με τέλεια φόρμα) και κρατήστε για 30 έως 90 δευτερόλεπτα σε κάθε πλευρά.

Bent-Leg Sit-Ups – Ξαπλώστε στο πάτωμα και φέρτε τα γόνατά σας πίσω προς το μέρος σας. Με τα δάχτυλά σας εκτεταμένα, φαρμακείο Knee Active Plus φέρτε τα πόδια σας πίσω μέχρι να αγγίξουν τα άκρα των δακτύλων σας. Με τα δάχτυλά σας να κρέμονται πίσω από το κεφάλι, σηκώστε το πάνω μέρος του σώματος προς τα πάνω στα γόνατά σας. Επικεντρωθείτε στη χρήση μόνο των κοιλιακών μυών σας για να «στρέψετε» το σώμα σας προς τα εμπρός και προς τα εμπρός (ποτέ μην τραβήξτε το σώμα με το τράβηγμα του κεφαλιού σας με τα ενωμένα χέρια σας). Knee Active Plus φαρμακείο Αν αυτό είναι υπερβολική αντίσταση για σας, περάστε τα χέρια σας μπροστά από το στήθος σας και δοκιμάστε ξανά.

LEAVE A REPLY